Почала життя з понеділка



Грає музика і приємна погода за вікном мого улюбленого дітища «Родинний центр».  Сьогодні перший день після двотижневої відпустки і … знову починаю життя з понеділка.














Новорічне бажання
Як і всі нормальні люди я в Новий рік готувалась до свята і думала про побажання. Писати на маленькому папірці і палити бажання, як робить моя дитина, я не хотіла. Тоді що? Почала гуглити і знайшла цікаву пораду:  в Новорічну ніч просто запишіть Ваші плани на найближчий місяць у щоденнику. Все спланувати! Я планувала відкрити найкращий центр для всієї родини: для діток, їх батьків та бабусь з дідусями, планувала працювати з хворими дітками і займатись благодійністю.
На перші числа січня я записала: знайти приміщення для Родинного центру, знайти викладачів.
Приміщення за моїми вимогами я знайшла через … тиждень. Викладачів пізніше.
Діє?  Боюсь собі в цьому зізнатись. Молюсь , щоб все було гаразд в моєму затишному домі… моєму Родинному центрі. 

Літнє бажання
Липень почався різними новинами. Переважно сумними. Відпочинок закінчився і .. разом з засмагою починає сходини розслабленість від нього. Хочу!
Я зрозуміла, що маю себе брати в руки і більш детально контролювати свій час. Починають сміятись люди, котрі мене знають гарно!
Так, тайм –менеджмент зі мною не дружить (або я з ним).
Але… починаю життя з понеділка
1.       Щоденно – прогулянка не менше 30 хв (або катання на велосипеді).
2.       Щосереди та щонеділі – написання матеріалу для власного сайту.
3.       Щопонеділка та щосуботи– вивчення англійської мови
А ще хочу вчитись чомусь новому! Остаточно сформувати свою команду і … отримати підтримку донорської організації щодо роботи з дітками!
Ви зі мною? Нагадування вітається!!!!

Комментарии