Хочу дитину з дитячого будинку: страшно!




У нас певні проблеми зі здоров"ям. Наче ми і здорові з чоловіком, але ... не можемо народити дитинку. Я дуже хочу дітей і подумала про те, аби взяти дитину з дитячого будинку, але... мені не радять того робити.



Так ми розговорились з одною милою дівчинкою. Вона обожнює діток, а дітки обожнюють її, але щось не дає їм БОГ дитинку. 
"Ми лікувались, але якось не вдається. Більше лікуватись не хочу. Хочу просто відчути себе мамою", - з сумом говорила вона.

Вона і готова взяти дитину, але всі знайомі і рідна мама почали відмовляти. Нагадали, що дітки з дитячого будинку можуть не здоровими.
"Мама мене лякає тим, що ці діти народились не відомо від кого. Не відомо, ким буде ця дитина через декілька років", - сумнівалась вона.

А я задумалась. Я бачила очі цих діток в дитячому будинку. Їх сум і жах! А ця мила дівчинка могла їм допомогти.
Але ... ніхто не знає, які кроки має зробити проста людина, аби взяти дитину з дитячого будинку? Хто має роз"яснить їй всі острахи? Як спростити всі нюанси всиновлння?


От і маємо: діти в дитячих будинках, а родини... без діток.

Прикро!

Комментарии