12 років сімейного життя


Вчора відсвяткували з чоловіком чергову річницю нашого весілля…. дванадцяту.


Не можу повірити, що разом стільки років! Як довго мене витримує чоловік . Я не дуже полюбляю традиційну форму родини: жінка варить борщі, а чоловік… а що робить чоловік?
Але, наше весілля було традиційним: понад 80 гостей, зачіску і місце проведення обирала мама, каравай, викуп нареченої та бійка на весіллі.  Мій чоловік на 2 роки мене старше. Все, як має бути! Все,  як у людей! 
Зараз з посмішкою дивлюсь на наші весільні фотографії. Чому погодилась на ту страшну копну на голові, хоча у мене була чарівна коротенька зачіска… не знаю 
У мене була  традиційна сукня і традиційне весілля, але.. багато чого згадується …
Згадую нервування мами і мій повний спокій (чи то від шампанського, чи від тої валер’янки, котрою мене напоїли всі подружки).  Пам»ятаю своє відчуття в весільній машині і бажання всім кричати… УРА! Я наречена! … але… потім острах «і це все! Ось таке воно.. весілля?».
Згадую, що  після весілля приїхали з чоловіком в нашу першу квартиру, а там з меблів був тільки диван, крісло, телевізор, кухонний стіл і 2 табуретки. Як нам після пишного застілля захотілось їсти … о першій годині ночі ,  а потім ми…. рахували подаровані гроші, а весільною була не ніч, а ранок.
Зараз цього всього я вже не зробила б! Але це все було 12 років тому 
Подружки, що одружились після мене, вже розвелись. Були різні причини, але результат один – люди зрозуміли, що не можуть бути поруч. 
Доня полюбляє переглядати наш сімейний альбом, який з такою радістю і прискіпливістю робила тоді я. Доні… 11 років. Я щиро дякую коханому чоловіку за підтримку у важкі та страшні часи, щиро дякую за наш найкращий подаруночок  - доню! 
Вірю в  кохання через 12 років і … ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ! 
Ось що треба дарувати на всі річниці весілля http://girko.lviv.ua/wedding-traditions/anniversary 

Комментарии

Отправить комментарий