На Троєщині майже 3 години не було води




Після аварії на вул. Сабурова ми залишилися без води на декілька годин.



Коли приходиш після такої спеки з вулиці, то бажаєш тільки одного - в душ. Але сьогодні тої радості життя не сталося - жодної водички з кранів не лилось.
Що б робили б Ви в такій ситуації?
Деякі мої сусіди схватили першу ліпшу тару і побігли до ... бюветів, набирати воду.
Біля сусіднього утворилась тааака черга.
"Черга за водою стояла в чотирьох напрямках довжелезна...", - поділилась зі мною сусідка.
Я ж подзвонила в 101 і мені дали телефон Київводоканалу.
Куди дзвонити коли немає води в Києві? Потрібно набрати 1581. Там мені жінка поясила, про аварію на вул. Сабурова і повідомила, що вода буде за 2 години.
Приємного було мало і ... відклавши всі справи я вирішила просто покататись на велосипеді. От тоді побачила і аварію, і черги біля бюветів.
Коли повернулась.. вода вже була. Знаходимо позитифф!

Комментарии