MediaCamp 2009. Враження „дівчини з маскою”.

Більшість учасників #mckyiv09 надигустувавшись коньяку спонсора, певно швиденько пішли на вечірку... я ж не могла просто вскочити в транспорт і поїхати додому.
Пошвендяла пішки до метро... тим паче я дуже люблю цей шлях, да і людей менше зустрінеш на шляху... грип... же. ))
Що варилося в голові....
Про формат всього #mckyiv09 .
Як на мене і самі організатори не визначилися яким Медіакемп має бути. Хоча спочатку заявлялося, що ця подія має проходит в форматі Баркемп, хоча про MediaCamp 2009 в Вікіпедії нічого не зазначено.
Да і за одягом це було видно: хто в костюмах, але сидячи на сцені; хто в улюблених джинсах, але сидячи за партами в аудиторії ))))
Звичайно... я не встигла побувати на всіх запропонованих лекціях.

Щодо виступу Оксани Маслової . Маладца... Наскільки я зрозуміла, свою презентацію вона робила майже за пару годин. На відміну від тих доповідей, що були зазначені раніше в программі, Оксана змогла гарно скопонувати візуальне зображення і текстове наповнення своєї допововіді. Маладца... )))
Сподобалось питання @o_saltan до @Oksunnnny : “ Скільки часу ти проводиш в Інеті і чи залишається час на особисте життя. Та на життя взагалі.” Відповідь Оксани Маслової була досить оригінальна: „Ну... до того, як у нас був один комп... були проблеми. А коли у нас їх стало з чоловіком два... проблем вже не істує”.
Хм. .. згадала свою подружку... вона, сидячі з чоловіком в одній кімнаті, просла принести каву... по асьці... )))
Обов”язково повернусь до цієї теми... )))

Взагалі на #mckyiv09 були досить приємні люди, але... всі постили в Твіттер, аську, ЖЖ, але.. .майже не спілкувалися.... Після #mckyiv09 Medianex_терівець @a_shes сказав, що в я тепер популярна особа… про мене писали в Твіттері. Я так зраділа... Ура!!! Хвилина слави!... „І ЯК?”, - поцікавилася я... „Ну... „поряд зі мною сидть баришня в масці. Блін. Стремно... Вон що хвора”, - сміючись додав @a_shes Ось...  , а чи можна було просто мене спитати? От би і налагодили візуальний контакт... ) І я сама б відповіла на всі питання... )))

За цією біганиною щодо виступів, взагалі не помічала людей... А поряд з нами, наприклад, був @golubovalex ваще в оголонному вигляді ))) Але це не заважало йому слухати Портнікова, котрий „крут. Каждый раз, когда он говорит, слушаю с щенячим восторгом”. ))) І таких гарнючих Кемпевців було повно.
Дякую @odessa_news за подарунок )), @clannad77 за підтримку в виборі деяких лекцій ...ну і Маші, Антону і Каті... за товпень розуміння... ))) Завдяки вам Кемп для мене став ЛЮДЯНИМ ))) Ой... забула сказати про чарівну поспішку Андрія Маштакова, але у нас же свої відносини ... ще з вересня. ))) Ура!!! Цукерки теж працювали... ))) Тільки чому КОРОВКИ. Я сприйняла, як образу... краще вже рачки )))))
Сподобався виступ @pe4erskiy Хоч один виступант з Інституту журналістики виступав з конкретним месседжем ..) да і мав свою презентацію. ))) Цікавою була і дискусія щодо платного коненту українських сайтів... Чи варто? Чи готові підписувати? Чи готові дати самі сайти? У всіх була різна думка... )))
Да і цікаво було згадати вигляд відомих сайтів... ))) Зробіть більше їх і можна показувати дефіле.. )))

Також сподобався виступ @gray_ru Сергій Петренко, голова українського представництва Яндекс: "Як продати рекламу на проекті"
Може для когось він здався лише рекламною доповіддю, але... для мене став корисною щодо реклами. Запам”ятала, що...
Рекламне агентство тоді може називатися так.. .коли має більш одного клієнта.
Також може притендувати на знижку, коли запропонує щось нове... .а не просто прийде до тебе. (Ну... величезну кількість показів, але скуповує більшу частину запропонованого). Це тільки українські реалії, коли знижку дають тільки за факт приходу клієнта... Посміхнулась... Сама так роболю.. ))) Бью по рукам... більш так не буду.. ))
Також гарно, що підкреслена думка про те, що потрібно думати рекламодавця... ЗАВЖДИ. Ви тільки створює сайт... подумай де в тебе буде реклама? І яка вона буде?
Для мене не дуже була зрозуміла тема щодо розмірів рекламних блоків, але почитаю.. на http://www.iab.net/ )))
Цікаво було послухати і про питання: чи продавать статику і кліки? Думка ... ) Візьму до уваги... )))
І головна теза.. Рекламна політика щодо різних клієнтів має бути... ПРОЗОРОЮ. Всі мають грати за однаковими правилами. Тоді буде розуміння і повага.
- Інформспонсорство. Не потрібно складатися в „братні могили”. Ну... якщо тільки це не є можливістю сходити вашим співробітниками на конкретну подію... задарма. )))
-Ціни. Один має піти без покупки. Якщо продано більше 70% ... потрібно підвищувати ціни на рекламу... )))
- Важливо. Головна мета – не отримати грошей, а щоб рекламодавець отримав результат. Тоді він і до тебе повернеться.
- І потрібно берегтися Ексклюзивності... )))
Висновок для мене. До цього мало користувалася Яндексом... після доповідей... більше. ))

Не згодна з Владиславом Ткачуком щодо докладу Д. Квітки "Журналіст онлайнових та друкованих ЗМІ: конфлікт жанрів "... він був НЕЦІКАВИЙ і нудний... багато хто пішов з нього. Може Даша підготує свої тези і вивісить на сайті... і ми зрозуміємо, що вона хотіла сказати...
Без образ, але.. дійсно важко говорити в аудиторії таких зубрів.... ))))
І в своєму блозі Влад зовсім забув про проект #24godyny ((( Влад, у тебе ж були питання? Чого не поставив їх?

Команда «Журнал за 24 години»: Ірина Маркова, Олена Дуб, Віталій Мороз: „Від флеш-мобів до змін у медіа-індустрії. Як спрацювали соціальні мережі в проекті Журнал за 24 години”
Ну... тут свої... ) Бачила... слідкувала за процесом... Вдячна за результати. Але... Олена і Ірина відверто сказали, що цей проект допоміг їм зробити гарний PR … собі. В цьому нема нічого поганого.
Також сподобалась думка @o_saltan : „Подібні проекти є гарними тренінгами для студентів журналістів”. Тренінги, флеш-моби... це не проект з продовженням. „Це не журнал. Це один номер журналу”... лунала думка.
Наснаги. ))

Антон Волнухін, керівник служби Яндекс. Пошук по блогах: „Стан української блоґосфери-2009, як не пропустити головне”

Ду-у-уже інформативно. Хоча так мало було української. )) Ось тут все про українську блогосферу...

Віталій Портніков, міжнародний оглядач, публіцист, ведучий програми "Правда Віталія Портнікова" на телеканалі ТВі: “Політика і медіа. Ігри в онлайн- демократію. Чи прямують українські медіа російським шляхом?”

Ну... тут загальна харизма і нуль інформативності... ) А вираз: „ З блогера ніколи не буде журналіста”... порвав майже всю аудиторію.... Хотілося сказати, а якщо 350 блогерів напишуть чи... (чого ще небудь) про п. Портнікова... що з ним буде? ... ))) Не згодна з його тезами... з багатьма... )))
А у Портникова в його блозі взагалі розміщено посилання на порнографічний сайт. Або п. Портніков просто його не читає...
Ось ця паняночка пише коммент на матеріал щодо „масок в Києві”.
novogodiki wrote:
09 листопад 2009 18:31 (UTC)
Отличный блог, отличный пост, недаром Вы в топе популярных уже несколько дней. и, если верить Яндексу, скоро блоггерам станет хуже(ось тут і посилання) ))))
Правда... гарнюча?
Чіпляюсь до Порнікова не тому, що він не дав мені висловити свою думку )) Ой... помітила, що в оформлені блога Портнікова є перо. А я то думала, що подібне стереотипне визначення журналістів є тільки на моїй візитівці. )))

Як швидко поширити інформацію в Інтернеті?"
Діана Глазунова, Марія Бекоєва, інститут журналістики: „Нові медіа як засіб успішної передвиборної кампанії”.

Жах!!! Нічого нового... НА майбутнє... не потрібно ставити доповіді теоретиків. Хай практики розповідають про свій досвід... – це корисніше. Окрім доповідачей була цікава розповідь панянки щодо сайту одного з кандидатів в Президенти ... та її досвід в роботі на виборах. Думаю такі розповіді були у багатьох присутніх, але... не вистачило часу для спілкування.
Пронуло питання (не знаю від кого) ... а чи потрібно взагалі вести блоги ... наприклад кандидату на мєрівське місце, мовою ... аудиторії. Ну... на молодіжному сайті, молодіжним сленгом... тощо...? Виникла дискусія. ))
Тема була не розкрита... )))

Дуже сподобався погляд Ольги Соломки на переможницю Buba. Багато блогерів говорили про дійсний несмак і блогерів, і журі Buba… «ну як можна було вибрати подібний блог найкращим?» (Грішна... сама так думала ) ... Але... потім подивилася матеріал Олі і зрозуміла, а як в нашій державі ще здобути відомість і розкрутити дійсно корисні речі? Якщо Татьяна Микитенко, автор блога ragu.li, зробила такий продукт і його ТАК читають то на здоров”я... головне щоб потім працювали інші проекти.. освітницький та соціальний проект chytanka.com.ua та інші гарні ідеї. )))
***
Десь так.... Дуже прикро, що не змогла бути на вечірці... Викладіть хоч якісь враження і фото...
Коли у вересні на medianext_ua за піцею почали обговорювати, а які доповіді буде подано на MediaCamp 2009 ... я думала, що все те не для мене... Який я блогер? Твіттер завела щойно, ЖЖ взагалі користувалася тільки щоб читати друзів і залишати комменти... )) Але... починаю розумітися на деяких речах. Дякую всім... за підтримку... )))) Ну і .. .вибачайте за критику... )))
О!!! Забула... Хочу футболочку з Кемпа... Де? У кого? Взагалі їх можна було зробити більше ніж 15... а папочки взагалі не потрібні. ))) Більшість їх просто розгубили. А окремому переможцю Buba іменні... ну ... вибір журі... переможець в конкретній номінації. Так було б цікавіше... і знаменніше. ))

Комментарии

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо, передам респет своему стоматологу за чарівну посмішку ;)

    ОтветитьУдалить
  3. гии, Андрюха жжот )) Хоча від мене теж подяка - нарешті відчув себе людяною людиною ;))

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий